Zoeken

Manieren om de foto's er professioneel uit te laten zien - Check Out

Foto's zijn overal - op internet, in de tijdschriften, boeken, brochures, catalogi, sociale media-accounts en kranten enz. We kunnen niet ontkennen dat we foto's gebruiken omdat ons leven om deze foto's draait en we hebben de neiging om op veel foto's te klikken om ze later te koesteren . Omdat een foto meer zegt dan woorden, geldt dit ook voor de online wereld. Om iemands aandacht te trekken, kan een foto veel meer doen dan verwacht. Zoals u wellicht weet, kunnen afbeeldingen onuitgesproken dingen op een betere manier overbrengen.

Maar het is belangrijk om de afbeeldingen op een juiste en relevante manier te creëren om een ​​positieve impact achter te laten als het gaat om online verkopen. Dit zijn de beste manieren om de foto's er professioneel uit te laten zien en herkenbaar te maken voor de buitenwereld:

Creëer een goed concept

Het klikken op afbeeldingen alleen om erop te klikken is niet gedaan wanneer u ze gaat uploaden naar de online portals. Leun achterover en bedenk waarom je deze foto's nodig hebt voordat je een fotoshoot doet. Om een ​​foto er professioneel uit te laten zien, is het belangrijk om eerst het idee te begrijpen en vervolgens te gaan fotograferen.

Werken met achtergrond

Stel nu dat je een kledingwinkel hebt, daarvoor moet je kledingfoto's maken en als er iets misgaat op de achtergrond, is er altijd een optie om fotobewerkingstools toe te passen. Op deze manier kunt u elegante en professionele foto's maken door naar wens een uitknippad, uitgesneden afbeelding, achtergrondverwijderingstool of fotoretouchering toe te passen. Voor de e-commerceportalen hebben witte achtergronden de voorkeur, dus als je foto's hebt gemaakt tegen gekleurde of afgeleide achtergronden, kun je ze beter vervangen door wit om de aandacht van meer kijkers te trekken.

Verlichting

Met slechte verlichting kun je nooit goede foto's maken. Er moet goed licht zijn om het onderwerp zichtbaar te maken en het de kijker gemakkelijk te maken om het goed te zien. Als u bij weinig licht fotografeert, kunt u de foto's in de postproductiefase bewerken door kleuren, tonen en contrast enz. aan te passen. Maar het zou beter zijn als de verlichting alleen in de opnamefase perfect is.

Modellen voor productfotografie

Geen enkele e-commerce winkel is succesvol zonder productfotografie. Aangezien de kijkers het product niet in de hand kunnen houden, moet je ze de mogelijkheid geven om het product vanuit elke hoek te bekijken voordat ze het kopen. Het kan met productfotografie waarbij je modellen kunt inhuren om je product beter te laten zien. Foto's zien er professioneler uit wanneer modellen de producten vertegenwoordigen en ook hier is fotobewerking vereist voor perfecte resultaten. Klik op de foto's en bewerk ze vervolgens in Photoshop door verschillende technieken toe te passen, zoals uitknippad, afbeelding uitknippen, achtergrond verwijderen en retoucheren om een ​​aantrekkelijke factor toe te voegen.

Conclusie

Dit zijn dus enkele manieren om de foto's voor online portals voor te bereiden. Het is erg belangrijk om professionele foto's te maken om echte leads en betere conversies te krijgen. Door deze methoden toe te passen, kunnen vastgestelde resultaten worden bereikt door het portaal naar een nieuw niveau te tillen.

gerelateerde berichten