Zoeken

Gebruik Pinterest om de groei van uw bedrijf te stimuleren

Sinds de lancering van Pinterest in 2010 heeft het een ongelooflijke groei doorgemaakt. Pinterest is een van de beroemde sociale netwerken en is de kernstap van marketing geworden als je nieuw bent in het bedrijfsleven. Het vastzetten van de berichten is een vrij veel voorkomend fenomeen dat elk bedrijf volgt om opgemerkt te worden door verschillende mensen.

Met meer dan miljarden actieve gebruikers op Pinterest, is het gemakkelijk om ideeën te delen met een breder publiek. Het enige wat je nodig hebt is een opvallende post die mensen meteen op hun muur pinnen. Omdat ze zoveel in hun pot hebben, zijn de nieuwe bedrijven zich niet bewust van de waarde ervan. Laten we dus eens kijken hoe Pinterest een inspiratiebron is voor uw merk:

Regelmatig vastzetten

Pinterest draait helemaal om PINNEN! Ja, dit platform bouwt uw aanwezigheid op internet op als u regelmatig pinnen doet. Omdat afbeeldingen een grote rol spelen op Pinterest, snakken mensen naar de beste visuele ervaringen. Vergeet nooit uw concurrenten een stap voor te zijn door afbeeldingen met een hoge resolutie te plaatsen. Voeg aansprekende beschrijvingen toe, zodat wanneer mensen iets zoeken, jouw berichten in de zoekopdrachten verschijnen.

Relevante borden maken

Nieuwe merken hebben moeite om hun reputatie te verdienen en Pinterest is daar een geweldig platform voor. Stel, je handelt in lifestyle producten zoals handgemaakte zeep, creëer de slimme en creatieve boards zoals: 's avonds genieten van een bad, afscheid nemen van brandende zomers, of frisse nachten etc. Dergelijke boards wekken een interessant gevoel op bij de kijkers en het is moeilijk om weersta het pinnen van dit soort borden.

Wek interesse op met je beste pins

Promoot de pins die je leuk vindt, ook van je pins en andere merken. Verzamel ze op één plek en selecteer de beste pins om ze aan de kijkers te laten zien. Natuurlijk houden mensen van verleidelijke afbeeldingen, dus hier is uw idee om de nette en presentabele afbeeldingen weer te geven om hun aandacht te trekken. Voeg geen flitsende afbeeldingen toe, want dat heeft geen zin, maar stoot de kijkers af.

Pins gaan lang mee

In tegenstelling tot tweets en FB-berichten, gaan pins langer mee. Borden blijven er altijd en je kunt de foto's daar blijven toevoegen. De levensduur van de pinnen is maanden in vergelijking met de tweets die slechts uren duren. Pins zijn ook inspirerend omdat ze mensen motiveren om een ​​goede levensstijl aan te nemen, omdat afbeeldingen een blijvende indruk op de geest achterlaten.

Ik hoop dat je je bewust bent van de uitdrukking "Acties spreken meer dan woorden"! Het is van toepassing op de pinnen vanwege het feit dat alles wat door afbeeldingen wordt waargenomen, voor een langere tijd wordt onthouden. Inderdaad…

Wees regelmatig met pinnen, seizoenstoevoegingen zijn niet zo winstgevend en je verliest al snel de kijkers. Houd er rekening mee dat het moeilijk is om een ​​trouwe fan te krijgen, ongeacht op welk platform je je bevindt! Wees geduldig terwijl u uw merk op de markt brengt of promoot, want het is een tijdrovend proces en u kunt niet van de ene op de andere dag succes verwachten.

Als klap op de vuurpijl moet je creatief, betrouwbaar en authentiek zijn als je echt de show-stealer wilt zijn.

gerelateerde berichten