Zoeken

Enkele tips om na te denken over het maken van foto's die verkopen

Tips om na te denken - Ebay

Voor alle nieuwelingen in online handel is de enige goeroe-mantra van succesvol zakendoen de afbeeldingen van producten. Het is de epische manier om verkopen te genereren, aangezien het visuele uiterlijk van het product kopers verleidt en hen ertoe aanzet dingen te kopen. Omdat Ebay het toonaangevende online merk is voor alle soorten handel, zijn er bepaalde tips die u moet volgen in de drang om meer te verkopen op deze site. De lijst met tips is uiteengezet, ga je gang en verken de winstgevende wereld van e-trade:

Er zijn in totaal 11 tips die u inzicht geven in hoe u uw verkopen kunt improviseren met afbeeldingen:

  1. Witte achtergrond: Welnu, aanbevelingen zeggen dat elke andere kleur of elk ander artikel als afleiding in uw productimago zal spelen. Er wordt aangeraden om een ​​effen witte achtergrond te gebruiken voor een commotievrije en gemarkeerde weergave van het product.
  2. Diffuus licht is een betere keuze: Het is algemeen bekend dat flitslampen ongewenste schaduwen en andere effecten in het beeld veroorzaken, zoals: hotspots, reflectie, grijsheid, enz. Om al deze haperingen te voorkomen, moet u een diffuus verlichtingssysteem gebruiken. Door deze lampen te gebruiken, zijn er geen complicaties van reflecties en schaduwen.
  3. Verplicht statief: Je moet hebben opgemerkt dat het maken van foto's met volledige controle over je hand soms wazige opnamen maakt. Welnu, er is een nauwkeurige oplossing voor duidelijke en stabiele beelden en dat is een verplicht gebruik van Tripod. Het apparaat houdt de camera in een stabiele positie en helpt bij het maken van heldere en scherpe foto's. Voor iemand die geen statief heeft, kan elk vlak oppervlak met een volledig zicht op het product werken. U kunt de sluitertijd gebruiken om elke vorm van beweging van het apparaat te voorkomen.
  4. Zorg voor een hoge resolutie van de afbeeldingen: De DSLR-camera's die door professionals worden gebruikt om op productfoto's te klikken, zijn gemaakt met de functie van gemiddelde of hoge resolutie. U hoeft alleen de respectievelijke instellingen in het apparaat te maken. Dit leidt tot een onberispelijke beeldhelderheid en zelfs wanneer kopers de productafbeelding vergroten, wordt de helderheid niet verpest.
  5. Vul het kader: Een andere essentiële tip om in gedachten te houden is om de fotolijst volledig te vullen met de afbeelding. Mensen komen langs om het product te bekijken en daarom is het zeer noodzakelijk om 80% tot 90% van het frame te bedekken met de productafbeelding. De productafbeelding moet ook duidelijk zichtbaar zijn en in het midden van het frame worden geplaatst.
  6. Neem een ​​panoramisch uitzicht: Foto's moeten zo worden vastgelegd dat alle mogelijke weergaven zichtbaar zijn voor de kopers. Het vastleggen van de productafbeelding vanaf de boven-, onder- en zijkanten van het product is essentieel voor de best verkopende foto's. Het is ook noodzakelijk om je te concentreren op de gebieden die mogelijk gebreken of onvolkomenheden hebben. Alle benodigde details moeten visueel worden gedeeld met de klanten.
  7. De schaal tonen: Er zijn enkele producten die erg klein zijn, maar de afbeelding in de afbeelding geeft geen nauwkeurig beeld van de productgrootte. In zo'n geval kunt u een liniaal of een muntstuk erbij doen om de kopers een idee te geven van de grootte van het product.
  8. Verven niet toegestaan: Sommige instellingen in uw DSLR kunnen ervoor zorgen dat uw product er getint uitziet. De instelling wordt Auto White Balance genoemd, die ervoor zorgt dat het beeld niet verkleurt en het een heldere en daglichtachtige uitstraling geeft. Voor de afbeeldingen die blauw of geel zijn geworden, kunt u de witbalansinstellingen gebruiken om de juiste aanpassingen te maken.
  9. Zorg ervoor dat u close-ups maakt: De volledige weergave van de afbeelding is vrij noodzakelijk. Voor dergelijke afbeeldingen wordt u aangeraden de "macro"-modus in uw camera te gebruiken. Met behulp van deze modus kunt u close-upfoto's maken. Om bewegingsonscherpte te voorkomen, kunt u ook statieven gebruiken of de camera op het oppervlak plaatsen en hulp gebruiken van de ontspanknop.
  10. Rekwisieten worden verlaten: Zoals ik eerder al zei, wordt het sterk aanbevolen om het grootste deel van het frame te vullen met het product zelf. De rekwisieten zullen het frame er alleen maar chaotisch uit laten zien en het zal ook als afleiding werken voor de klanten. Ze kunnen de kopers ook in verwarring brengen of de andere items deel uitmaken van de productdeal of niet. Dus, voor de best verkopende foto's, is het aan te raden om geen rekwisieten te gebruiken.
  11. Zoomfunctie: De e-commerce afbeeldingslijsten worden automatisch gevormd met het kenmerk van zoom of vergroot afbeelding. Alle afbeeldingen moeten in hoge resolutie worden gemaakt, zodat ze de vergrote weergave van het product niet belemmeren. De aanbevolen pixelsnelheid van de afbeelding moet tussen 800-1600 pixels zijn, afhankelijk van de hoogte en breedte van het product. Elke afbeelding die kleiner is dan deze grootte kan de functie zoomen op de lijst niet krijgen.

Tips voor succesvolle modebeelden

Aangezien mode de hoofdcategorie is die online een maximale verkoop geniet, is het voor de kopers vrij noodzakelijk om hen ook te informeren over de fotografietips voor modeproducten. Hier zijn enkele van de belangrijke tips die u kunt doorbladeren:

  1. Laat de juiste pasvorm zien: Bij het winkelen voor modekleding is de eerste zorg de juiste pasvorm van het product. Wel is het aan te raden om een ​​model of paspop te gebruiken om kledingproducten te etaleren. Het gebruik van een hanger of het plaatsen van het product op het vlakke oppervlak geeft u geen goed zicht op het product. Daarom is het essentieel om de juiste pasvorm te laten zien.
  2. Geen verborgen gebreken: Voor mensen die gebruikte producten op de website verkopen, is het belangrijk om elke vorm van slijtage op het product te vertonen. Zo kunt u de kopers eerlijk vertellen over de exacte staat van het product.
  3. De hoeken nemen: Het is essentieel om alle hoeken van producten zoals schoenen vast te leggen. Kopers willen de schoen altijd vanuit alle mogelijke richtingen bekijken, inclusief boven-, onder-, voorkant- en zijkanten.
  4. Handtas Fotografie Tips: Dan heb je producten zoals handtassen die verschillende lagen hebben. Welnu, als mensen voor zo'n aankoop naar conventionele winkels gaan, onderzoeken ze het product altijd van binnenuit. Omdat online kopers dit niet kunnen, is het jouw verantwoordelijkheid om ze van binnen en van buiten de tas goed te bekijken. Rest van de informatie zoals over de stof en ritsen en tussenschotten etc. moet in de beschrijving worden vermeld.
  5. Labels en labels: Voor een betere indruk moet u ook de foto's van labels en tags op het kledingstuk maken. Als het artikel uitgepakt is en nog in de doos zit, kun je ook een foto van de doos maken.
gerelateerde berichten