Zoeken

Weet je zeker dat je de bezoekers niet wegjaagt?

Of het nu gaat om een ​​restaurant, mode, kleding, accessoires, telefoonverkoop of politieke website, elke site heeft weinig regels en voorschriften. Je bent hier niet om iedereen tevreden te stellen, maar in het geval van online winkels gaat deze uitdrukking de andere kant op. Om een ​​groot aantal bezoekers aan te trekken, moet u als eigenaar van de website iedereen tevreden stellen. Een tevreden klant is geen mythe en je kunt iedereen blij houden met een mooi ingerichte winkel. Laten we eens kijken of je de bezoekers niet wegjaagt met deze kleine foutjes:

Vermijd lang scrollen en overweeg om categorieën toe te voegen

Scrollen door lange pagina's van de website lijkt een uitdaging en om de winkel overzichtelijk te houden, kunt u overwegen categorieën toe te voegen. Denk maar aan het kijken naar de lange brochure zonder indexpagina, zou het voor u gemakkelijk zijn om naar de gewenste pagina of cursus te springen? Ik denk het niet. Als uw site niet goed is georganiseerd, zullen de verkopen dalen. Maar laten we de hoop niet verliezen!

Maak de juiste categorieën en voeg de gerelateerde producten toe in de relevante secties zodat de klanten de artikelen gemakkelijk kunnen vinden. Voeg ook een Bestseller- of Hot Offer-sectie toe op de startpagina en til uw verkopen naar een geheel nieuw niveau.

Is de site vriendelijk - gebruiker en mobiel?

Mobielvriendelijke website is net zo belangrijk als zuurstof voor het lichaam. Tegenwoordig is het essentieel om uw site responsief te maken om verschillende formaten aan te passen en het de klanten gemakkelijk te maken om uw collectie onderweg te verkennen. Overal, altijd en op elk apparaat werken mobielvriendelijke websites uitstekend. De meeste mensen browsen websites op hun mobiele telefoons, dus als uw website niet goed is geoptimaliseerd, is de kans groot dat u mensen verliest.

Gekoppelde knoppen voor onmiddellijke oproep tot actie

Probeer de bezoekers te haken door gelinkte knoppen te plaatsen die hen naar een andere pagina leiden, enzovoort. De juiste plaatsing is belangrijk om de bezoeker aan te trekken omdat niemand graag de hele pagina doorbladert om naar een bepaalde pagina te gaan. Voeg knoppen zoals Nu kopen en Nu winkelen toe en markeer ze met een andere kleur die duidelijk opvalt. Krijg de aandacht waar je zo lang naar op zoek bent!

Is de weergave goed?

Het presenteren van de producten is nu het integrale onderdeel van een online winkel. Omdat de klant het product niet kan aanraken of proberen, maak het uw doel om zo duidelijk mogelijke productafbeeldingen toe te voegen. Visuele representatie is erg belangrijk en productbeschrijvingen zijn de perfecte manier om de kijker te verleiden en van hem een ​​koper te maken. Klink creatief en laat de winkelsappen van de kijker stromen tijdens het lezen van de beschrijving op uw site. Kwaliteit en presentatie zijn de sleutel tot succes als u een webwinkel heeft. Implanteer winkelvertrouwen bij uw koper en verdien meer inkomsten.

Is de website echt?

Ik kocht een paar producten van een portal en na de levering; de artikelen pasten mij niet goed. Dus ik sprong gewoon naar de site en ging op zoek naar de ondersteuningssectie om om de retourzendingen te vragen. Maar tot mijn verbazing was er geen telefoonnummer of adres en al mijn geld was weggegooid geld. Zou je zo rot willen klinken bij je klanten?

Alleen omdat uw winkel voldoende artikelen en producten heeft, bent u niet de echte en betrouwbare winkeleigenaar als het telefoonnummer ontbreekt. Stimuleer het vertrouwen van de klant door de volledige verblijfplaats van uw bestaan ​​toe te voegen en de website er geloofwaardig uit te laten zien.

Mensen waarderen dergelijke winkels waar het gemakkelijk is om de klantenondersteuning te bereiken en de kans groot is om de aankopen te doen.

gerelateerde berichten