Zoeken

Schraap in enorme dollars met een online winkel

Denkt u erover om uw online winkelpui te starten? Geen ideeën meer? Weet u niet wat u wel en niet moet doen? Jongleren met je geest, hart en alles wat er om je heen komt? Dit bericht is een duidelijk antwoord op al je twijfels en vragen die je met stomheid geslagen laten. Het hebben van een online storefront is een goed begin om uw merk te promoten bij een breder publiek. Ja het is waar!

Omdat de verkoop via e-commerce heel goed met de mensen overweg kan, is het hoog tijd dat u eraan denkt om nu uw e-retailwinkel te creëren. Er hoeven maar weinig functies op de site te zijn om meer mensen naar de site te lokken en grote inkomsten te genereren. Zorg dat uw portal wordt opgemerkt door de massa's mensen en als u toch bezig bent, kan niemand u ervan weerhouden de BESTE te zijn.

Kies een mooie sjabloon

De eerste stap is het kiezen van een mooie sjabloon die past bij het geweldige productassortiment dat u gaat verkopen. Ga naar een bekende themasite en selecteer het meest relevante thema. Sites zoals Themeforest, WIX en WordPress etc. hebben N aantal thema's vermeld waaruit u er een kunt kiezen. Let vooral op de kleuren, lettertypen, navigatietoegang en de lay-out van het thema om door de kijkers in overweging te worden genomen. Het hebben van een binnenhuisarchitect-thema voor de keukenproducten is niet goed voor uw startende bedrijf!

Voeg de producten toe

Productafbeeldingen van hoge kwaliteit zijn essentieel om de kijkers verslaafd te houden en daarom is het uw primaire taak om de mensen met het beste te voeden. Gedetailleerde productbeschrijving en HD-afbeeldingen zullen een goede indruk achterlaten bij de kijkers, terwijl de ALT-tekst een goede naam is voor de zoekmachines. Let op de plaatsing van sociale pictogrammen en laat de klanten de pagina leuk vinden of delen om uw merk op een breder niveau te promoten.

Voeg de betalingsmethode toe

Betaalmethoden zijn belangrijk om de betalingen te ontvangen. Gratis producten verkopen wil je natuurlijk niet! LOL…

Voeg PayPal, internetbankieren, creditcard, bankpas en rembours etc. toe volgens uw voorkeur. Zorg ervoor dat u het betalingsproces eenvoudig houdt, want niemand wil blijven hangen bij het lange afrekenen. Het kan hun hele dag duren!

Als u hiermee klaar bent, voegt u de vereiste pagina's toe met vermelding van uw retouren, terugbetalingen, privacybeleid en algemene voorwaarden enz. om de gebruiker op de hoogte te houden. Laten we nu eens kijken naar enkele basisbehoeften van een online winkel:

Laat de winkel er prachtig uitzien

Het grootste nadeel van online winkels is dat de kijkers het product niet in de hand kunnen nemen. Ze moeten op hun ogen vertrouwen en dienovereenkomstig bestellen. Dus als je op dit punt uitblinkt in het toevoegen van de prachtige afbeeldingen en de leuke elementen op de startpagina plaatst, zullen de kijkers zich betrokken voelen. In de straatwinkels, wat is het eerste dat je dwingt om binnen te lopen? Voor mij is het hun uiterlijke AURA die me doet smelten en me mee naar binnen neemt om de winkel te bekijken. Ik hoop dat je mijn punt begrijpt! Een mooi ogende winkel kan iedereen binnenhalen, dus om de online kijkers daar langs te laten komen, laat je winkel op een verbluffende manier zien. Rapporten suggereren dat kleurrijke lay-outs uw stijl en persoonlijkheid weerspiegelen, dus concentreer u daarop.

Voer kortingscampagnes uit

Kortingen en aanbiedingen zijn altijd geliefd bij de klanten. Houd gewoon een waanzinnige uitverkoop in de winkel en nodig mensen uit om te winkelen. Geef ze gratis geschenken om van hen vaste klanten te maken. Geef ze nooit een kans op teleurstelling, ik herhaal NOOIT. Een teleurgestelde klant leidt tot 5 meer.

Maak verleidelijke en aansprekende banners op de homepage en voeg de afgeprijsde producten toe. Zodra u meer klanten krijgt, past u een andere strategie toe, laten we zeggen "Winkel over 2 dagen en ontvang 60%". Het zal bij hen interesse opwekken en u maakt kans op enorme winsten.

Wees toegankelijk

Wees snel in het beantwoorden van hun eventuele vragen. Online shoppers hebben maar één manier om antwoorden te krijgen en dat is de verbeterde klantenondersteuning. Laat de e-mail vallen, tel.nr. of enig ander contactmiddel waarmee u bereikbaar bent. Sta altijd tot hun dienst en verdien hun vertrouwen voor altijd.

Dus wat vond je van het artikel? Was het informatief genoeg of heb ik iets gemist? Laat hieronder een reactie achter…

gerelateerde berichten