Zoeken

Zijn presentatie en achtergrond echt van belang voor e-commerce productfoto's?

Afbeeldingen zijn de held van uw website!! Ze zijn krachtig, overtuigend en inspirerend. Als u ze correct gebruikt voor uw e-commercewebsite, kunt u potentiële klanten echt aantrekken om het product te kopen. Het is omdat de online portals zijn als de winkels achter spiegels waar mensen niet naar toe kunnen gaan en gewoon van buitenaf kunnen kijken. Dus als dit het geval is, moet je heel zeker zijn in het tonen van extreem verbluffende beelden aan de kijkers om ze te verleiden.

Bijvoorbeeld, het toevoegen van een visueel menu aan een restaurant verhoogt de verkoop met 30%. Presentatie doet ertoe als mensen zich verbonden voelen met de beelden en dit ook na jaren onthouden. Stel dat u een website verkent om kleding te kopen, dus zal de productbeschrijving de eerste zijn die uw aandacht trekt of de afbeelding? Ik hoop dat je een duidelijk antwoord krijgt op waarom presentatie en achtergrond belangrijk zijn.

Tijdens het browsen op een online portal bekijken mensen het product graag vanuit elke mogelijke hoek om er zeker van te zijn dat het aan hun eisen voldoet. Dus laat ze zien wat ze willen!! Ik zou willen voorstellen om je eigen foto's te maken om ze te laten opvallen door een aantal unieke elementen toe te voegen. Er is genoeg rommel op internet, dus laten we uitzonderlijk zijn met uw keuze. Hier zijn enkele principes van goede foto's, neem een ​​kijkje:

Principes voor het maken van verbluffende afbeeldingen

  • Achtergrond
  • Voeg zoveel details toe als je kunt
  • Neem de juiste rekwisieten

Laten we nu een voor een nader ingaan op elk van deze factoren:

Achtergrond: Je hebt vast heel veel afbeeldingen gezien die op een witte achtergrond werden weergegeven, alleen maar om de focus op het product te leggen. Het is echter waar!!

U wilt bijvoorbeeld BURGER aan mensen laten zien op een manier die hen verleidt om het te kopen. Wat zou jouw aanpak zijn? Op een saaie witte achtergrond laten zien of in een bord bewaren door er ketchup, friet en een glaasje cola aan toe te voegen? Het online verkopen van voedsel is moeilijk, dus het wordt cruciaal om geur of smaak aan de afbeelding toe te voegen. Foto's moeten er zo origineel uitzien om de verloren smaak en geur te verdoezelen.

Nu heeft deze foto enkele belangrijke eigenschappen die door iedereen kunnen worden opgemerkt. Laten we eens kijken:

De achtergrond is zo perfect dat het product goed wordt gefocust dat het moeilijk voor je is om NEE te zeggen.

Ten tweede zien de frietjes op het bord er zo lekker uit, waardoor het een perfecte avondmaaltijd is.

Vervolgens is aangetoond dat tomatenketchup wat kruiden toevoegt en cola met ijs voorop. Door een product op deze manier te presenteren, verleidt u de klanten daadwerkelijk tot kopen. Integendeel, het lijkt goed om al deze dingen te vervangen door een tas met kleding? Absoluut niet!! Dus hoe u uw product uitstraalt, is echter belangrijk.

Details toevoegen: Mensen kunnen het product dat wordt getoond in een e-commerce winkel niet vasthouden. Ze kunnen het ook niet voelen. Het is dus jouw verantwoordelijkheid om ze het product te laten voelen en het gevoel te geven alsof ze het product vasthouden. Deze factor is waar wanneer we te maken hebben met kleding of sommige gereedschappen enz.

Op deze afbeelding kun je duidelijk zien dat dit een staafmixer is met weinig hulpstukken. Als het in een gesloten doos was getoond, kan niemand weten wat erin zit. Kwaliteiten van de afbeelding zijn:

Er zijn bijlagen getoond om u te laten weten wat het allemaal kan doen.

Er wordt een pureekom bewaard wat aangeeft dat de blender tomaten goed kan blenden.

Whisker laat zien dat het eieren kan verslaan of wat je maar wilt.

De omgeving is geweldig om een ​​keuken te presenteren die een gevoel van originaliteit creëert waardoor de kijker het product voelt. U kunt ook een zoomoptie toevoegen zodat mensen zich goed kunnen concentreren op elke bijlage om een ​​beter zicht op de blender te krijgen.

Neem de juiste rekwisieten om vlekkeloze beelden te maken: Het kiezen van het juiste type rekwisieten is cruciaal omdat het uw verkoop kan maken of breken. Mensen zijn erg onder de indruk van de beelden, dus probeer mooie rekwisieten aan je afbeeldingen toe te voegen, maar alleen de relevante. Het heeft geen zin een absurde prop toe te voegen die het beeld op geen enkele manier definieert. Laat je rekwisieten er verwant uitzien met het product door een mooi thema toe te voegen. Maar zorg ervoor dat ze mensen niet op een andere manier afleiden.

Het hoofdproduct moet snel door de kijker worden geïdentificeerd, aangezien het uw doel niet is om hem op de foto te laten verdwijnen bij het vinden van het product. Vanzelfsprekend moet het product de grootste rol gaan spelen.

Ik vond deze afbeelding op een aantal websites voor het verkopen van babyproducten en wat ik leuk vond, was de prop die ze hebben gebruikt. Er is een prachtig bedje getoond met zacht bont beddengoed waarop de baby slaapt. Het gebreide gehaakte kostuum dat de baby draagt, is het belangrijkste product dat duidelijk kan worden gezien door alleen maar naar de afbeelding te kijken. De achtergrond is ook perfect.

Er worden 3 dingen gebruikt in deze afbeelding, maar toch kan ik duidelijk zien dat de afbeelding is gericht op babykostuum. Uw product moet er dus spannend uitzien om met name de kijkers aan te trekken.

Gebruik, afgezien van de rekwisieten, nooit logo's van andere sites in uw foto's. Als je een van hun foto's gebruikt, maak ze dan uniek door je informatie en details toe te voegen, zodat de kijker niet het gevoel krijgt dat je niet echt bent, omdat mensen elke vergelijkbare website verkennen om hun aankoop te doen.

In context foto's zijn een echte win-win als je echt wilt dat je potentiële klanten hun fantasie de vrije loop laten. Zet gewoon een simpele in context foto's op en zie een enorme boost in uw verkoop met alleen de perfecte afbeeldingen en niets meer dan dat.

Het algemene beeld

Als klap op de vuurpijl zou ik zeggen dat er veel factoren een rol spelen bij het maken van productfoto's voor een online portal. Bijvoorbeeld website-ontwerp, snelheid, navigatie, prijzen, productfoto's om er maar een paar te noemen. Productafbeeldingen zijn van groot belang omdat mensen het product eerst proberen voordat ze het kopen en ze zullen nooit concessies doen aan de kwaliteit van afbeeldingen.

Welk beeld zou je aantrekken - Wazig of HD? Superieure afbeeldingen zijn het verkoopargument van elk online portaal, dus neem het serieus.

Ik hoop dat je veel van dit artikel hebt geleerd en dat je zult proberen deze principes in je websites te gebruiken.

gerelateerde berichten