Zoeken

Meer informatie over de uitlijning van productafbeeldingen

Er zijn twee dingen die een zeer belangrijke rol spelen voor de succesvolle e-commerce business, namelijk nauwkeurige afstemming en ordinaat productafbeeldingen. Dit zijn de twee dingen die je succesvol kunnen maken als je er de juiste kennis van hebt. Volgens de regel van consistentie bij het weergeven van de productafbeeldingen, moet u zich echt concentreren op de juiste uitlijning van de productafbeeldingen, wat afhankelijk is van de voorkeuren en branding, vooral bij kledingfotografie. Dit is iets heel eenvoudigs om te leren, maar het levert zeer effectieve resultaten op. Laten we er iets meer over lezen.

  1. Uitlijningsnormen bepalen

Het eerste dat u echt in gedachten moet houden, is het instellen van uitlijningsnormen voor uw kledingafbeeldingen. Voor een consistent uiterlijk is het zeer noodzakelijk dat u dezelfde uitsnede, uitlijning en verhoudingen bepaalt voor het grootste deel van de kledingafbeeldingen op uw website. U kunt de standaardrichtlijnen instellen die moeten worden gevolgd bij de nabewerking van de afbeeldingen door het outsourcingbedrijf als u ze inhuurt, anders gevolgd door u.

Bespreek de groottevereiste:

De grootte-eis van elk product dat op elke markt zal worden verkocht, is echt relevant en belangrijk. Je moet voor de standaard maat gaan die volgens de website moet zijn. De veronderstelde grootte is 1000 px bij 1000 px bij 72 dpi. U kunt uw afbeeldingen niet kleiner maken dan dit formaat. Om ervoor te zorgen dat uw afbeeldingen worden verwelkomd door de online website waarop u verkoopt, is het erg belangrijk dat u het formaat van afbeeldingen als belangrijk onderdeel van de nabewerking beschouwt.

Bespreek over het product:

U moet ook rekening houden met het product tijdens het uitlijnen. Accessoires vereisen bijvoorbeeld meer uitlijningsopties, zoals voor portemonnees en schoeisel die u moet maken en vervolgens uitlijnen naar de onderkant van het frame. Maar kleding heeft verschillende uitlijningsbehoeften, zoals ze er geweldig uitzien als ze van boven naar beneden worden uitgelijnd met afbeeldingen die ook perfect gecentreerd zijn.

Uitlijningspositie

U moet ook voorzichtig zijn met de positie wanneer u het object uitlijnt, bijvoorbeeld of het vanaf de onderkant, of vanuit het midden of van boven moet worden uitgelijnd om de beste resultaten te krijgen. In kleding moeten ze van boven naar beneden worden uitgelijnd, dat wil zeggen van schouders tot heupen tot enkels om een ​​consistenter uiterlijk te krijgen.

  1. Uitlijningssjabloon is handig

Het wordt aangeraden om de infografiek te maken om uw uitlijningsnormen op de beste manier voor het postverwerkingsteam te beschrijven. Dit is de eenvoudige, gemakkelijke en fantastische manier. U kunt de geleidingstool gebruiken die u hierbij zal helpen door uw product vanaf elke kant een nauwkeurige afstand te geven en van waaruit u het product gemakkelijk kunt positioneren en de nodige uitlijningen kunt doen.

  1. Het product fotograferen

Door één van de verschillende methoden te gebruiken, kunt u uw product fotograferen, in dit geval kleding. Je kunt ook voor een levend model of een mannequin gaan. U kunt elke methode kiezen om uw product te fotograferen, maar het belangrijkste is dat u voldoende ruimte rond alle zijden van de afbeeldingen moet laten, zodat u de afbeeldingen gemakkelijk kunt bijsnijden en uitlijnen.

  1. Pas uw ingestelde normen toe

Wanneer u nu klaar bent met uw ingestelde normen en de gefotografeerde afbeeldingen, is het tijd om al uw uitlijningsnormen toe te passen op de kledingafbeeldingen die eerder zijn gefotografeerd. Als u onze afbeeldingen echt webwaardig wilt maken, moet u voldoen aan al uw uitlijningsnormen en deze toepassen op de webafbeeldingen tijdens de postverwerkingsfase. Dit zal uw afbeeldingen zeker de perfecte look geven die vereist is voor de afbeeldingen die op internet moeten worden geüpload.

Conclusie

Om meer en meer verkopen naar uw e-commerce website te stimuleren, moet u uw afbeeldingen perfect maken door uitlijning te gebruiken volgens de behoefte van de productafbeelding. Het zal uw website er mooi uit laten zien en uw klanten tevreden stellen.

gerelateerde berichten