Zoeken

Hoe u uw verkoop kunt beïnvloeden met Product Shadow?

Bij e-commerce gaat het erom uw product er geweldig aantrekkelijk uit te laten zien en de verkoop een boost te geven. Imago Een klant die vertrouwt op een foto verdient in ieder geval een prettig zicht op het product. Reflectieschaduwen is een onfeilbare stunt die de aantrekkingskracht van het product volledig kan vergroten. Het is echter een eenvoudige techniek die beschikbaar is en die de uitstraling van het product een geheel nieuwe look geeft. Om met eenvoudige technieken een indruk te maken, kan er niets vallen van ondergedompelde reflectieschaduw.

[foogallery id = ”3299 ″]

Wat doet een schaduw precies? Welnu, het zorgt er alleen maar voor dat het product er realistischer en zichtbaarder uitziet. Als je er meer aan toevoegt, kun je zeggen dat het lijkt alsof het product op een glazen oppervlak of reflecterend oppervlak is geplaatst. Al deze praktijken worden gedaan om het product de beste vorm te geven en het aantrekkelijker te maken voor de kopers. Items zoals sieraden worden ten zeerste aanbevolen als Photoshop met reflectie-effect.

Het punt is nu hoe de reflectieschaduwfunctie wordt gebruikt? Welnu, om het proces te leren, wordt u verzocht hieronder een kijkje te nemen:

  • Het proces begint met een laag van uw product. Achter de productlaag moet nog een laag met een witte achtergrond worden geplaatst. De witte laag die zich achter het product bevindt, moet u selecteren zodat u deze kunt maskeren. Vervolgens moeten de randen van de laag worden verfijnd voor een gladder uiterlijk.
  • U kunt dan een kopie van de productlaag maken en deze verticaal plaatsen. Het zal resulteren in het creëren van een gespiegeld beeld van het product. Deze laag moet zeer zorgvuldig precies onder het product worden geplaatst, zodat deze als een perfecte schaduw kan reflecteren.
  • Vervaagd gradiëntmasker kan worden gebruikt om de aantrekkingskracht van het product verder te vergroten. Dit effect zorgt ervoor dat de reflectie in de grond vervaagt. Dan hoef je alleen nog wat vervagingseffect toe te voegen zodat er een duidelijk onderscheid wordt gemaakt tussen reflectielaag en productlaag.
  • Om uw product er nog realistischer uit te laten zien, wordt aangeraden om schaduw toe te voegen op de plaats waar het product is geplaatst. Het kan worden verbeterd door de uitgelichte selectiecurve te gebruiken.

Dit is dus waar je uiteindelijk het beste productimago creëert.

Wat zijn de voordelen van reflectie-effect?

Welnu, als je het proces netjes en correct hebt uitgevoerd, zul je uiteindelijk een betoverend effect van je product creëren. Dit zal resulteren in een hogere verkoop en het zal ook de waarde van het product verhogen. Er zijn verschillende andere soorten schaduw die kunnen worden gebruikt. Maar de basisfunctie wordt ook als de beste beschouwd voor geschikte productafbeeldingen. Producten zoals meubels, accessoires, sieraden, etc. worden behoorlijk verbeterd door deze kleine truc te gebruiken. Onthoud altijd dat productafbeelding het enige is dat verkoop naar uw website zal brengen. Daarom mogen deze afbeeldingen niet als vanzelfsprekend worden beschouwd en moet met alle mogelijke maatregelen rekening worden gehouden om de afbeeldingen er aantrekkelijk uit te laten zien.

gerelateerde berichten