Zoeken

Verhoog uw omzet door deze paginalay-outtips te volgen

“Acties spreken meer dan woorden” is hier te rechtvaardigen als we het woord Actions vervangen door Afbeeldingen. Een e-commerce winkel ziet er geweldig uit als er sprankelende afbeeldingen zijn die communiceren met de mensen die de site bezoeken, nietwaar? Ook trekt een mooi vormgegeven pagina meer kijkers en maakt ze de vaste klanten. Op welke manier?

Natuurlijk wint een mooie lay-out de interesse van de kijkers boven de slecht ontworpen pagina die niet succesvol is in het vertellen van een verhaal. Met aansprekende afbeeldingen kun je mensen laten zien wat je bent en wat je waard bent. Misschien zal het voor hen gemakkelijk zijn om te beslissen of u al dan niet een gerenommeerd merk in de markt bent.

Stel nu dat je een mooie homepage hebt die je op het sociale netwerk hebt gepromoot en dat mensen daar via die link terechtkomen. Ze zien daar een aantrekkelijke pagina met alles wat ze willen zien. Uw promotie is geslaagd! Maar wat als ze naar de productpagina navigeren en deze visueel niet zo goed is als de startpagina? Raak je deze bezoeker kwijt? Absoluut niet! Hierbij moet je denken aan het ontwerpen van alle pagina's met een gelijke aantrekkingskracht wat resulteert in meer verkoop.

Verdien meer klanten door deze tips voor paginalay-out te volgen:

Houd het evenwicht

Balans is essentieel om een ​​indrukwekkende paginalay-out te ontwerpen die de klant die de site bezoekt tevreden stelt. Maak een lay-out die de mensen op uw site die een aankoop willen doen, niet overweldigt of teleurstelt. Als het ontwerp mooi en uitgebalanceerd is met wat witruimtes op de pagina's, zullen de kijkers meer nadruk leggen op de gebieden die u wilt. Wees evenwichtig met de afbeeldingen, tekst en andere elementen op de site om de kijkers tevreden te houden.

Plaats afbeeldingen van perfect formaat

Zoals ik in de openingszin al zei, spelen beelden een belangrijke rol bij het vastleggen van de geest van de kijkers. Uitzonderlijk ontworpen afbeeldingen worden door de mensen beter waargenomen en ook de grotere afbeeldingen trekken hen het eerst aan. Vermijd het toevoegen van kleinere afbeeldingen, omdat ze de kijkers kunnen wegjagen!

Professionaliteit komt tot uiting in de grotere afbeeldingen, omdat je met dergelijke beelden mooie berichten kunt overbrengen. Ook houdt de hiërarchische lay-out van de pagina's de kijkers vast vanwege het gemak en de eenvoud die het biedt. In de grotere afbeeldingen kunt u de best verkopende producten of populaire deals toevoegen om de aandacht van de kijkers te trekken, wat op zijn beurt zal bijdragen aan meer verkopen.

Afscheid van afleidende items

Het maakt niet uit, het lijkt veel eigenaren van e-commercewinkels goed om te veel promotionele dingen op de site toe te voegen. Maar naar mijn mening is dit helemaal geen intelligent idee om mensen te laten zien wat ze niet willen zien. Alsof de klant naar de afrekenpagina loopt, hij wil gewoon betalen en het product bestellen. In dat geval, als u hen de niet-gerelateerde dingen blijft laten zien, zoals het abonneren op de nieuwsbrief of het volgen van de sociale-mediapagina's, kunnen ze op een zijspoor worden gezet.

Wat belangrijker is, is om de verkoop te verhogen door in plaats daarvan een gemakkelijke kassa aan te bieden in plaats van het afleidende proces. Gebruik geen niet-gerelateerde elementen op de website om dergelijke situaties te voorkomen.

Houd er rekening mee dat elke afzonderlijke pagina is ontworpen om zijn eigen doel te dienen, dus ga niet uit de weg, anders wacht u voor altijd met verkopen. Veel geluk!

gerelateerde berichten