Zoeken

Hoe afbeeldingen uw conversiepercentages verhogen?

Het web staat vol met afbeeldingen in verschillende vormen, maten en ontwerpen. Fotografen moeten steeds nieuwe ontwerpen maken die foto's een nieuwe dimensie geven. Deze foto's worden gebruikt voor reclame- en marketingindustrieën om hun producten te presenteren voor online verkoop. Bekwame foto-experts voegen ontwerpen, texturen en speciale effecten toe aan foto's of hun achtergronden. Wanneer foto's niet perfect zijn, krijgen fotografen lagere tarieven en merken merken lage conversiepercentages.

Hoewel de diensten van een ervaren bewerkingsexpert belangrijk zijn, moet hij ook efficiënte bewerkingstechnieken en apps zoals Adobe Photoshop gebruiken. Deze software heeft hulpmiddelen zoals het hulpmiddel voor het maskeren van afbeeldingen, het penhulpmiddel voor het knippen van padservices en vele andere geavanceerde hulpmiddelen voor beeldmanipulatie en beeldoptimalisatie om de afbeeldingseffecten te verbeteren.

Hoe lijdt een foto aan lage conversiepercentages?

Wanneer een foto online wordt geplaatst, moet deze voldoen aan een aantal webspecificaties, zoals resolutie, tags en meer. Verder moet het beeld duidelijk en zelfvoorzienend zijn met details. De specificaties van het product/object in de afbeelding dienen voor de consument duidelijk zichtbaar te zijn. Wanneer een potentiële koper op internet surft om een ​​aankoop te doen, stuit hij op uw productimago. De afbeelding moet aantrekkelijk genoeg zijn om de potentiële koper te laten blijven en het product volledig te bekijken. Als de afbeelding aantrekkelijk is en de specificaties en features duidelijk zichtbaar zijn, is de kans op conversies groot. Integendeel, als de beeldkwaliteit slecht is, zal de koper niet onder de indruk zijn en verder gaan. Dit leidt tot lage conversiepercentages van een product, wat leidt tot verliezen voor de verkoper. Ook de reputatie van de fotograaf krijgt te maken met een tegenslag.

Dus als u een foto online plaatst en mensen vinden het niet leuk, betekent dit dat de afbeelding iets mist. U moet waarde aan een afbeelding toevoegen door enkele bewerkingstechnieken toe te passen, zoals uitgesneden afbeeldingen en een uitknippad om de afbeelding van de achtergrond te scheiden. Vervang de doffe en onaantrekkelijke achtergrond en plaats het object tegen een effen witte achtergrond. Een effen achtergrond zal de klant niet afleiden en zijn aandacht bij het product houden. Doffe kleuren, saaie ontwerpen en een onaantrekkelijke afbeeldingsachtergrond kunnen de mensen ervan weerhouden de afbeelding op te merken.

Enkele tips voor 110% fotoconversie:

  • Volg de laatste fototrends en bewerk je foto's dienovereenkomstig.
  • Kleuren zijn een essentieel onderdeel van elke productfoto. Let vooral op de kleurhelderheid en de exacte kleurschakering van de afbeelding.
  • Voeg wat creativiteit toe aan je afbeelding. Het mag er niet levenloos en saai uitzien. Voeg speciale effecten toe, zoals een interessante prop of achtergrond, om de afbeelding er interessant uit te laten zien.
  • Pas beeldbewerkingstechnieken zoals uitknippad, beeldretouchering, kleurcorrectie en schaduwtoevoeging toe op een afbeelding om het uiterlijk te verbeteren.
  • Voeg indien nodig tekst toe.

Wrap-up

Een foto op een gepaste manier presenteren kan de conversieratio's fenomenaal verhogen. Fotografen proberen trick-fotografie op de afbeelding en passen beeldbewerkingsservices toe om de foto er geschikt uit te laten zien voor online weergave.

gerelateerde berichten