Zoeken

Amazon-productadvertenties verbeteren met Glam-productafbeeldingen

Amazon is het hoogste online verkoopplatform geworden voor tal van kleinschalige en grootschalige verkopers. Als we rekening houden met Amazon-productadvertenties, zijn dit de best verkochte advertenties en een perfect medium dat door veel verkopers wordt geselecteerd. Afbeeldingen zijn het enige medium om uw klant te overtuigen om te kopen wat u ook verkoopt.

Ongetwijfeld is online verkopen zeer concurrerend. Je moet je onderscheiden van de massa en iets extra's geven aan de klant, zodat ze anderen kunnen verlaten en jouw product kunnen kiezen om te kopen. Daarom tegenwoordig; online verkopers leggen veel nadruk op hun productafbeeldingen, waardoor ze meer invloed hebben.

Een opmerkelijk element hierbij is dat er een kleine beschrijvingsruimte is met de productafbeelding; is het voor u mogelijk om elk detail over het product in die kleine beschrijving te verpakken? Welnu, ik zeg, het enige dat de klant volledige voldoening kan geven, is het productimago, dat er duizend woorden voor kan zeggen. U moet ervoor zorgen dat uw foto's duidelijk maken waartoe het product in staat is en u energie besparen door te typen en ze te laten begrijpen.

Dit artikel van vandaag gaat over het optimaliseren van online verkopen met behulp van Amazon-productafbeeldingen. Mensen die contact hebben met Amazon moeten op de hoogte zijn van door Amazon gesponsorde producten. Het is een ander promotiemiddel dat door Amazon wordt uitgeleend aan klanten die niet alleen hun producten op de site promoten door ook de enorme hoeveelheid verkopen naar de verkopers te brengen. Het brengt maximaal verkeer naar uw Amazon-productpagina, wat leidt tot enorme winst. Deze techniek kan ook een verbazingwekkend verschil maken voor uw persoonlijke website die is gekoppeld aan Amazon.

Ik ga nu een suggestie doorgeven die u zal vertellen hoe u uw productafbeeldingen kunt voorbereiden voor Amazon-productadvertenties:

Speciale nadruk op richtlijnen:

Elke website heeft wel wat protocollen en zo ook Amazon als het om productafbeeldingen gaat. Daarom is het essentieel om alles te bestuderen wat nodig is om een ​​productafbeelding op de advertentie te vermelden. U kunt online een handvol handleidingen vinden die u vertellen over de vereisten. U kunt ook de downloadbare verkopersgids gebruiken die elke instructie op een langere manier bevat.

De primaire regel die in de gids wordt genoemd, gaat over de achtergrond van de productafbeelding. Elk product moet worden gefotografeerd op een effen witte achtergrond. Het is niet nodig dat je een professionele fotograaf hebt om foto's van de producten te maken. In dat geval kunt u hulp krijgen van online bewerkingsbedrijven zoals Cut Out Image.

Voor iemand die niet op de hoogte is van de Photoshop-trucs, laat me je vertellen dat Photoshop magische software is die elke basisafbeelding met een paar klikken omzet in een perfect verkopende productafbeelding. Zelfs als u op de hoogte bent van deze software, kunt u niet achterover leunen en uw tijd gebruiken terwijl u met uw muis in elk hoekje en hoekje van de afbeelding klikt en deze omvormt tot een professionele afbeelding. Daarom is Cut Out Image hier voor uw hulp. U hoeft alleen maar de last te verlichten door de bewerkingstaak van uw afbeeldingen aan dit merk toe te wijzen.

Meer over Amazon-beeldrichtlijnen:

In het volgende gedeelte moeten productafbeeldingen die worden gebruikt als Amazon-productadvertenties duidelijk en netjes zijn. Er is geen ruimte voor afleiding of watermerk in de afbeelding. Bovendien moet de afbeelding van het product het maximale oppervlak van het scherm beslaan. Het is vereist dat de afbeelding ten minste 85% van het weergavevenster moet beslaan. De grootte van de afbeelding moet 500 pixels zijn. Dit kan een uitvergrote weergave van het product geven en de koper kan gemakkelijk de beslissing nemen om uw product al dan niet te kopen.

Echter, rekening houdend met de exacte grootte-eis van de afbeelding bij Amazon, wordt voorgesteld om een ​​afbeelding van 1000 x 1000 pixels te hebben. Hoe meer afbeeldingen groter en helderder zijn, hoe meer het de advertentie zal versterken. Nu ga ik enkele infographics bespreken die u zullen helpen bij het verwerken van het verschil en welke advertentie er het beste uitziet.

Zien en kiezen

Deze drie zijn drie verschillende soorten productafbeeldingen die worden vermeld als A, B, C. Nu moet u de afbeelding bepalen die precies past in de lijst met vereisten voor Amazon-productafbeeldingen.

In de eerste afbeelding, dwz A, verschijnt het product vrij duidelijk in de afbeelding. Dit product kan een nieuw product zijn of een gebruikt model. Maar als je de afbeelding ziet, wordt er meer nadruk gelegd op de achtergrond, waardoor het product er aantrekkelijker uitziet. Maar tegelijkertijd voldoet dit product niet aan de eisen van Amazon-normen voor productafbeeldingen. Deze afbeelding wordt onmiddellijk afgewezen als deze wordt aangevraagd voor een Amazon-productadvertentie. Geen wonder dat het product bijna 85% van de schermruimte beslaat, maar omdat het niet op een witte achtergrond is gedrukt, kan het niet als productafbeelding worden gebruikt.

Tweede afbeelding - Zoals u het verschil kunt zien tussen het product dat in de eerste afbeelding en de tweede afbeelding wordt gebruikt. De bewerking is mooi gedaan in de tweede afbeelding. Er is volledig zicht op het product en dankzij de juiste verlichting; het ziet er perfect uit als een lifestyle-opname. Maar tegelijkertijd komt deze afbeelding ook niet in aanmerking voor Amazon. Dit gaat ook om dezelfde reden als de achtergrond niet effen wit is.

Nu, in de derde afbeelding, zijn er geen afleidingen, het product neemt het maximale oppervlak van het scherm in beslag, dus het is een perfecte opname voor Amazon-productadvertenties. Dit werkt uitstekend, want als iemand naar de afbeelding kijkt, weet de klant niet of het product al eerder is gebruikt of niet. U moet de details in de beschrijving vermelden, maar de afbeelding moet duidelijk en aantrekkelijk zijn.

Hoe klanten willen dat afbeeldingen van Amazon-productadvertenties zijn?

Voor elke verkoper is het best belangrijk om de productafbeeldingen met het oog van een klant te bekijken. Terwijl u online producten bekijkt, is alles wat u denkt dat u moet worden geserveerd precies wat elke klant van uw afbeeldingen verwacht. Je komt veel e-books en richtlijnartikelen tegen die je leren over de productafbeeldingen. Welnu, er is maar één agenda om de interesse van de klant te winnen, namelijk dat u die van u wint terwijl u de afbeelding als klant bekijkt.

De tijd is veranderd en er is veel concurrentie in de markt. Als je online verkoop echt wilt beheersen, moet je extra hard werken aan de productafbeeldingen. Waarom leg ik maximale nadruk op alleen de productafbeeldingen? Dit komt door het feit dat de eerste indruk de laatste indruk is en wanneer iemand uw pagina gaat bezoeken, is het eerste wat ze naar voren lokken de productafbeelding. Als het wordt afgeleid en onprofessioneel wordt opgevat, zullen mensen niet langer de tijd nemen om de details te bekijken.

Dus als u de best verkopende afbeeldingen voor uw Amazon-productadvertentie nodig heeft, is het raadzaam om de hulp van Cut Out Image in te roepen en uw verkoop enorm te verhogen.

gerelateerde berichten