Zoeken

De e-commerceverkoop kan heel goed samengaan met Google Shopping

Google is een gigantische applicatie en dat geldt ook voor het winkelen. Het heeft de potentie om de wrijving van online aankopen weg te nemen, maar het zal tijd kosten om de andere enorme e-retailmonsters zoals Ebay en Amazon te verslaan. Ze zijn de grootste verkopers ter wereld met ontelbare gebruikers en klanten die proberen de aankopen via deze portals te doen.

Winkelen met Google is een handige ervaring en het is goed om te zien hoe het het online winkelniveau voor toekomstige websites kan transformeren.

Uitgebreide weergave van Google Shopping

Typ een zoekopdracht in de zoekbalk van Google, laten we zeggen 'Blauwe jurk voor dames'. Omdat Google nu veel meer gericht is op het weergeven van zowel de organische als de betaalde resultaten, is het waarschijnlijk dat u het product bij de eerste zoekopdracht vindt. Het kan een organisch resultaat zijn of een betaald resultaat, maar dat is niet de zorg van de klant. Helemaal naar Amazon of eBay gaan, het product typen en dan precies hetzelfde vinden, lijkt me nogal wat. Integendeel, als je het product gemakkelijk kunt vinden via Google-zoekopdracht, vind ik het niet goed om de e-commerceportals te verkiezen boven Google.

Het is net een loterijsysteem als je het product in organische resultaten vindt. Ook biedt winkelen op deze manier een betere ervaring dankzij het gemak waarmee u direct op het product kunt klikken en het kunt kopen.

Voice Search

Omdat we allemaal optimaal gebruik maken van de intuïtieve voice search van Google, is het ook handig om te winkelen. De snel groeiende behoefte om alles op Google te doorzoeken, heeft een nieuwe wending genomen met de functie voor spraakgestuurd zoeken. U hoeft de vraag echter niet met uw gevoelige vingers in te voeren. Spreek gewoon en Google geeft de meest relevante resultaten weer.

Open Google en zeg 'Home Appliance'. Het zal de apparaten in de zoekresultaten weergeven, om deze zoekopdracht nu te filteren, zegt u "Onder $ 50". Het spel begint hier omdat Google nu de gemengde resultaten laat zien omdat de zoekopdracht niet duidelijk is. Hier zijn de organische resultaten gedaald en worden vergelijkbare resultaten getoond voor verschillende winkels die in de apparaten handelen.

Deze functie zal in de nabije toekomst verbeteren als mensen hun zoekcriteria meer naar Google gaan verschuiven. Wees gewoon zeker van wat je doet en Google zal je altijd blijven verbazen.

Voltooi de transactie op de site

Maak je geen zorgen over de verkoopprocedure! Als uw site wordt weergegeven in de resultaten, moeten mensen uw portal bezoeken om de aankoop te voltooien. Google steelt je product niet, HAHA.

Voordat de klant naar uw site gaat, geeft Google de productinformatie weer in de resultaten, zodat de klant gemakkelijk kan beslissen of hij deze wel of niet wil kopen. Om in de beschermende trechter van Google te komen, kan het een functie bedenken om de aankoop af te ronden zonder zelfs maar op de site te landen. Natuurlijk gaat het geld naar uw rekening als er een aankoop wordt gedaan.

Om de maximale vruchten van Google Zoeken te plukken, raad ik u ten zeerste aan om de gedetailleerde productinformatie toe te voegen die Google aan de potentiële klant zal tonen. Als u een kledingwinkel heeft, is het essentieel om zoveel mogelijk informatie over een bepaald product toe te voegen om in de geoptimaliseerde resultaten te komen.

Elk product dat wordt weergegeven, bevat informatie die de kijker ertoe aanzet op de link te klikken. Maak dus optimaal gebruik van deze functie van Google en improviseer de toekomst van e-commerce. Help Google om zijn functies voortdurend te verbeteren en een onberispelijke winkelervaring te bieden!

gerelateerde berichten