Zoeken

E-commercefotografie – Tips en trucs

De eerste regel voor een e-commerce website is om foto's te verkopen voordat het product wordt verkocht. Als u een online marketeer bent, moet u zeker eerst de foto's verkopen aan de klanten van de gerelateerde producten die het enige medium zijn voor online communicatie met de klanten. De afbeeldingen van het product praten eerst met de klanten en trekken ze naar het product, dus het is erg belangrijk om ze te laten opvallen om de verkoop van het product te stimuleren. Klanten hebben slechts medium om te voelen, het product te ervaren dat productafbeeldingen zijn, wat de meest populaire beperking is van online verkopen, waarbij de klant niet de kans krijgt om het product in handen te nemen en dat te ervaren zoals in offline winkels. Om uw aantal bezoeken te transformeren, moet u zich echt zorgen maken om uw productfoto's een groot succes te maken en daarvoor zijn er enkele e-commerce productfotografie tips die ervoor kunnen zorgen dat uw afbeeldingen er aantrekkelijk en verleidelijk uitzien voor de klant en die ook in staat zijn om uw websitebezoekers voor altijd uw klanten te maken. Volg deze tips om je droom waar te maken.

Achtergrond

Om de productafbeeldingen er beter uit te laten zien, geeft u de voorkeur aan een schone en witte achtergrond om uw producten aan de klanten weer te geven. Vergeet niet om voor elk product dezelfde achtergrond te gebruiken, zodat het gevoel van consistentie wordt afgeleid van de afbeeldingen die u gebruikt om uw product weer te geven en het ook het gevoel van hetzelfde merk geeft aan de klanten die ook uw marketinginspanningen bevorderen.

Context

Toon het product met respect voor de omgeving, met name waar de grootte van de producten er veel toe doet voor de klant. Degene die niet naar dit punt kijkt, kan zijn klanten verliezen. Voor de producten zoals lakens is het verplicht om de volledige maat weer te geven door de maat van het bed goed weer te geven.

rekwisieten

Bij het product moeten relevante rekwisieten worden gebruikt om ze nog aantrekkelijker te maken voor de klanten. Rekwisieten kunnen al dan niet worden gebruikt, afhankelijk van de aard van het product. Gebruik de rekwisieten die de schoonheid van het product toevoegen, maar bedenk dat rekwisieten niet zo mogen zijn, dat verschuift de focus van de kijker. Het tonen van kleding op model of met behulp van mannequins is een goed idee, maar als er sieraden bij worden gebruikt, kan dit de focus van de klant verleggen van het hoofdproduct.

Emoties

Om uw productfotografie superieur te maken, kunt u de productafbeeldingen ook in verband brengen met emoties en kunt u er enkele waarden, zoals familiewaarden en morele waarden, mee uitdrukken. Het zal de klanten zeker boeien en ze worden snel aangetrokken tot het product.

Maat

Een ander belangrijk aspect waarmee rekening moet worden gehouden, is de grootte van de afbeeldingen, die niet te klein of niet te groot mag zijn. Het moet passend zijn in overeenstemming met de vereisten van de website en ook vanuit het oogpunt van duidelijkheid en resolutie.

Video's

Het tonen van video's van het gecompliceerde product zal een geweldig idee zijn, omdat het de klant het gebruik van het product zal laten begrijpen en er ook voor zorgt dat ze de video moeten zien zodra er meer vraag is dan afbeeldingen.

 Voorbereiding

Het product voorbereiden voor de fotoshoot is als het voorbereiden van het model voor hetzelfde. Je moet er alles aan doen om het er schoon en netjes uit te laten zien en met een heldere en eenvoudige achtergrond. Over het algemeen moet het product er representatief uitzien op de afbeeldingen.

Vele hoeken

De belangrijkste manier om ervoor te zorgen dat uw productafbeeldingen door iedereen worden gewaardeerd. U moet alle hoeken van het product laten zien zodat de klant alle kanten en hoeken van het product kan zien om de aankoopbeslissing te nemen.

Conclusie

Hierboven vindt u enkele tips waarmee u gemakkelijk uw productfotografie kunt improviseren, zodat u voldoet aan de behoeften van uw gekwalificeerde e-commercewebsites en waarmee u uw klanten kunt boeien om de aankoopbeslissing te nemen.

 

gerelateerde berichten