Zoeken

Graaf diep in de vereisten voor productafbeeldingen van Amazon voor een synonieme en effectieve presentatie

Omslagfoto

Over AMAZON gesproken, wat is het eerste dat in je opkomt? Een super webshop, antwoord op al je winkelwensen, een vlekkeloze online trader met een tassenpakket met exclusieve productsoorten, het fijne platform voor retailers om hun producten online op de markt te brengen en te verkopen? Is dat iets dat in eerste instantie in je opkomt? Dit zijn de meest voorkomende antwoorden die je krijgt als je aan Amazon denkt. Het is het grootste en toonaangevende e-handelsplatform ter wereld dat zich op de online markt richt.

Als u een beginnende e-handelaar bent en van plan bent om een ​​partner bij Amazon te worden, zijn er meerdere dingen waarmee u rekening moet houden. Elk e-commerceplatform deelt een specifieke set richtlijnen voor productafbeeldingen om een ​​synonieme presentatie van hun site te behouden. Dit helpt ook bij het verbeteren van de winkelervaring van de klant.

Tip van voorzichtigheid: voor neofieten: Zorg ervoor dat u voldoet aan alle richtlijnen voor productafbeeldingen, want als u dat niet doet, wordt u binnen de kortste keren van het platform gegooid.

De complexiteit begint wanneer je merkt dat elk platform verschillende richtlijnen deelt. Het is moeilijk om de laatste trends bij te houden. U ontvangt geen e-mail in uw mailbox met informatie over de wijzigingen in het scenario. Dus, voor volledige informatie over veranderende trends kun je onze blogs bekijken op cutoutimage.com, blijf gewoon op de hoogte.

Enkele van de voorlopige richtlijnen van Amazon Product Image worden hieronder vermeld; help jezelf bij het leren van het onderdeel:

  • Afbeeldingen met enige vorm van randen, logo's, inhoud, watermerk en mannequins worden niet als geschikt beschouwd om te uploaden.
  • De grootte van de afbeelding moet worden beschouwd als toegestane afmetingen zijn 2560×1001 pixels zoals voor de kleding en 2560×500 pixels voor andere producttypes.
  • 85% van het frame moet worden ingenomen door het product zelf
  • Gekleurde achtergronden zijn niet toegestaan. Verkopers zullen wit als enige achtergrondkleur moeten gebruiken.

Hier is de recente updategrafiek van Amazon-richtlijnen voor productafbeeldingen:

De laatste tijd hebben we ontdekt dat er enkele variaties zijn in de afbeeldingsrichtlijnen voor sieradenproducten waarbij u afmetingen van een afbeelding kunt gebruiken als 1001×2100 pixels. Zoomactivering tot 1000 pixels is toegestaan.

Het is noodzakelijk om aan alle bovengenoemde richtlijnen te voldoen als u een niet-aflatende zakelijke stroom bij Amazon wilt. Niet-conformiteit met de regels kan vervelende hindernissen op je pad creëren, dus ik zou aanraden dat het beter is om met de stroom mee te gaan. Volg deze eenvoudige regels en verbaas je met geweldige verkopen bij Amazon.

gerelateerde berichten