Zoeken

Dit zijn de veelvoorkomende e-commerceproblemen die moeten worden opgelost:

Het runnen van een e-commerce winkel met volledige perfectie is een vermoeiende klus, omdat niet iedereen de problemen die zich kunnen voordoen echt kan oplossen. Alles beheren dat met uw bedrijf te maken heeft, is alleen mogelijk als u over het juiste talent beschikt. Niet-georganiseerde taken kunnen de prestaties en reputatie van uw langstlopende portal naar beneden halen. Misschien verliest u veel meer dan verwacht, dus als een succesvolle ondernemer,

Ik zou willen voorstellen om naar deze veelvoorkomende problemen te kijken. Begrijp deze goed en pas de effectieve strategieën toe om ze op te lossen:

Twijfels en vragen

Geef nooit enige kans op twijfel of vragen aan de klanten, omdat dit gedrag u kan afleiden van de hoofdfocus. Zorg er altijd voor dat u boeiende productbeschrijvingen op een duidelijke manier schrijft, zodat de klanten u geen twijfelachtige e-mails sturen, anders zult u merken dat u ze alleen moet beantwoorden. Als u niets constructiefs doet voor de e-commerce winkel, komt u in een probleem terecht dat er verder toe zal leiden dat de haalbare inkomsten achterblijven.

Geef de klanten niet de kans om u te bereiken voor kleine dingen die met enige inspanning op de juiste manier kunnen worden afgehandeld!

Veiligheidsovertreding

Het verkopen van producten op de online portals moet de beveiligingsfuncties van het hoogste niveau hebben. Als de klanten zekerheid nodig hebben, moet u als ondernemer ook veilig zijn. Het is de nieuwste trend in de online winkelpuien, omdat het verkopen van spullen aan het publiek authentiek en veilig moet zijn. Hen het beste geven van wat ze van uw winkel willen, is uw verantwoordelijkheid en het bewaren van hun informatie is uw plicht. Versleutel de belangrijke gegevens, wachtwoorden en de accountinformatie om winkelen veiliger en gemakkelijker te maken. Wel eens aan deze factor gedacht?

Problemen met winkelwagentjes

Het bouncepercentage van de site hangt sterk af van het succes van de winkelwagenpagina. Je hebt misschien al veel portals bezocht waar je lang op de afrekenpagina moet blijven. Of zijn er portalen met een slechte klantenservice die je ooit hebt gezien? Als u een e-commerceportaal bezit, kan hetzelfde gebeuren als de afrekenpagina niet goed is ontworpen met de beste plug-ins en tools. Ja, het kan gebeuren! Dus wat te doen?

Controleer de analyses van uw site en houd bij waar u achterloopt en goed presteert. Werk na de juiste analyse aan de ontbrekende gebieden en maak het afrekenproces beter dan ooit. Met de snelle en leuke afrekenpagina winkelen klanten graag, zelfs als je een beetje duur bent. Geef de mogelijkheid om als gast uit te checken, aangezien de klant de stukjes informatie in elk veld niet hoeft in te vullen.

Geen beoordelingen op de site

Te weinig of geen reviews op het e-commercee portaal is niet goed voor het succes van uw merk. U moet de klanten vragen om een ​​beoordeling achter te laten als ze tevreden zijn met wat ze hebben gekocht. Denk aan Amazon, het heeft veel beoordelingen voor elk afzonderlijk product dat de klant helpt een eerlijke beslissing te nemen om dat al dan niet te kopen. Om mensen een recensie of beoordeling te laten geven, geeft u op de afrekenpagina een knop weer met de vraag om uw mening over het product te geven. Ja, het is moeilijk om het vertrouwen van de klanten te winnen. Misschien, niet onmogelijk!

Houd ook één factor in gedachten en dwing ze nooit tot iets. Vragen om een ​​recensie is prima, maar als ze de site niet verlaten zonder de recensie, kan dit frustreren. Wil je ze irriteren en de potentiële klant kwijtraken? Het krijgen van beoordelingen is nuttig voor toekomstige klanten, omdat ze een betere beslissing kunnen nemen.

Verbeter de website voor een betere gebruikerservaring en ze zullen uw merk enthousiast promoten!

gerelateerde berichten