Zoeken

Vermijd deze e-commerce mislukkingen voor een succesvol bedrijf

Falen is iets dat ons irriteert en ons het gevoel geeft dat we nergens goed voor zijn. Maar als je het positief opvat, leer je er zeker van. Ongetwijfeld stijgen e-commerceportals hoog in de lucht, het percentage mislukkingen is te hoog in de eerste twee jaar.

Geef nooit op als uw portal niet goed presteert of niet de verwachte inkomsten genereert. Het is nog maar een begin! Blijf proberen, want het is helemaal niet gemakkelijk om de andere gerenommeerde e-commerce winkels te verslaan. Bespaar wat pijn door het hoofd te bieden aan de e-commerce-ongelukken en leer van de mislukkingen om uw winkel op te zetten. Verzamel deze tips en wees succesvol:

Investeer voldoende geld

Investeer een behoorlijke hoeveelheid geld om aan boord te gaan van een e-retailonderneming. In de beginfase is investeren echter belangrijk, want zonder het aanzienlijke kapitaal komt succes niet naar u toe. Succes in een e-commerce winkel vereist dat je wijs bent en niet dwaas. Als je geld uitgeeft, zul je geld verdienen.

Wees dominant

Om te overleven in de e-commerce wereld, is het van groot belang om je niche te domineren. Maak een goede analyse van uw doelgroep en probeer anders te zijn dan uw concurrenten. Handelen in kleding is eigenlijk een uitdagende taak en om de beste te zijn, moet je divers zijn bij het kiezen van de markt. Mensen kopen waarschijnlijk bij de gevestigde winkels, vooral wanneer de prijzen hetzelfde zijn als die van uw portal. Het is dus aan te raden om in eerste instantie bij PAR te verkopen en de klanten uit de lokale markt te halen.

Werk aan het uiterlijk en de prestaties

Om de ontzagwekkende bloesem te zijn, moet je de slechte delen van je portaal overwinnen. Besteed aandacht aan de esthetiek, laadsnelheid, visuele presentatie en in wezen de prachtige productafbeeldingen. Zelfs de grote websites falen vanwege deze valkuilen, dus maak er je sterkste punt van, wil je potentiële klanten mislopen? Wees scherp bij het werken aan deze elementen, want online shoppers hebben de slechte gewoonte om te veel te verwachten, mee eens? Ook niet hun fout, ze mogen het product niet aanraken. Zie het feit onder ogen en presenteer de producten op een visueel representatieve lay-out om meer omzet te genereren.

Focus op minder niches

Wees nichegericht zodat mensen u kunnen identificeren! Ja het werkt. Als u hetzelfde productassortiment als Amazon gebruikt, is de kans kleiner dat mensen u boven dat portaal zullen kiezen. Beperk dus uw productfocus en kies een of twee niches waarin u uitblinkt, zodat de klanten u de beste portal kunnen maken voor dat soort aankopen. Wees geen superstore die alles aanbiedt, maar trek eerder een bepaald klantenbestand aan, houd je aan een bepaald thema.

Blijf de winkel bijwerken

Raak je verveeld door steeds dezelfde film te kijken? Op dezelfde manier als klanten voelen, ja je hoort het goed. Mensen willen zo af en toe variatie zien; ze zullen zich vervelen in je winkel. Om te gedijen in de snel veranderende e-commercewereld, moet je de VERANDERING aannemen en de uitdagingen aangaan.

Ik hoop dat je deze tips als een nieuwe kans ziet om opnieuw te beginnen met je e-commerce!

gerelateerde berichten