Zoeken

Richtlijnen voor Amazon-productverkoop

Als we het tegenwoordig over Amazon hebben, is het de grote e-commercemarkt met de familie van miljoenen klanten die regelmatig winkelen bij een van de best verkopende websites. Deze online website heeft zijn grote merkreputatie gemaakt dat iedereen deel wil uitmaken van Amazon voor het verkopen van hun producten. U kunt deel uitmaken van dit geweldige merk door gebruik te maken van hun service met de naam Amazon-productadvertentie waarvan het motief is om al het verkeer naar uw webpagina te leiden die op Amazon is gemaakt. Maar bedenk hoe amazon zo'n groot aantal klanten heeft verworven, dus het antwoord is eenvoudig door afbeeldingen van hoge kwaliteit weer te geven die over het product praten. Om de bestseller bij amazon te zijn, moet je ook de beste afbeeldingen van hoge kwaliteit presenteren op de webpagina van amazon die ook aan alle eisen van amazon voldoet. Vandaag zal ik uw gids zijn om de vereisten van de amazone te laten zien. Als u het product op de amazon wilt weergeven, sla deze aanbevelingen dan op in uw gedachten. Maak de afbeeldingen klaar voor de Amazon-productadvertenties

Wees bewust van deze regels en richtlijnen

Je moet inzicht hebben in alle regels en richtlijnen die de amazon je als verkoper oplegt. De belangrijkste richtlijn die moet worden gevolgd, is dat elke productafbeelding moet worden vastgelegd met een witte achtergrond erachter, anders kan deze niet worden opgenomen in de downloadbare verkopersgids van Amazon. Daarvoor moet de afbeelding een witte achtergrond hebben en als je het om een ​​of andere reden niet zelf kunt doen, zoals geen toegang hebben tot een professionele studio of geen toegang hebben tot geavanceerde bewerkingssoftware, is het raadzaam om de hulp van een outsourcingbedrijf in te schakelen. Het is erg moeilijk en ook irritant voor degene die niet de cursus Photoshop heeft gevolgd waarmee hij de gewone afbeeldingen in buitengewone kan veranderen. Hij zal dus zeker de hulp moeten inroepen van outsourcingbedrijven.

 Richtlijnen voor Amazon-afbeeldingen

Om uw amazon-productadvertenties geweldig te maken, is een vereiste dat u geen tekst of watermerk in de afbeeldingen toevoegt die de klant afleiden van het echte product. De andere vereiste is dat de afbeelding aan één kant 500 pixels groot moet zijn en ook ten minste 85% van de ruimte moet innemen. Het is duidelijk dat om uw productverkoop te vergroten, uw productimago zo moet zijn dat de klant de juiste beslissing kan nemen door het goed te bekijken. Volgens de Amazon-verkopersgids moet uw afbeelding 1000 * 1000 pixels zijn. Kortom, u moet productafbeeldingen van hoge kwaliteit hebben die groter, scherper en helderder van kleur moeten zijn als u uw productverkoop echt wilt vergroten.

Bekijk uw Amazon-productadvertenties als hun klanten

Het meest relevante wat door veel online verkopers vaak niet wordt overwogen. Dit is het beste idee waarmee u de mazen in de wet kunt zien zonder uw klanten te verliezen. U moet de klant zijn en uw webpagina als klant bezoeken en ook onderzoeken of uw webpagina aan de eisen van alle klanten voldoet of niet. Met andere woorden, u moet uw webpagina bezoeken met de ogen van de klanten die daar terechtkomen om online te winkelen. Wanneer u uzelf als klant vragen stelt, zoals: zou u de advertentie leuk vinden, is er iets dat niet perfect is dat u wilt toevoegen of wilt u het product liever kopen gezien de productafbeelding enz. De antwoorden op deze vragen vertellen u over uw webpagina en de productafbeeldingen duidelijk. Als u een maas in de wet vindt, kunt u die onmiddellijk wijzigen. Hierna kunt u ook vergelijken met de webpagina van de concurrent voor meer informatie. Wanneer u klaar bent met uw Amazon-productverkoopadvertentie, geeft u toegang aan de klanten en profiteert u van een goede verkoopsnelheid.

Conclusie

Onthoud dat de kwaliteit van de afbeeldingen echt gehinderd wordt door de klanten, dus je moet die wow-factor aan je afbeeldingen geven om ze perfect te maken als je geïnteresseerd bent in het verhogen van de verkoop van je product en daarmee ook de genoemde richtlijnen volgt.

gerelateerde berichten